-->

21 Mayıs 2009

Futbol sektörünün finansal anlamdaki büyüklügünün, futbol tutkunlarının izlemek istedigi en önemli anları engelleyebilecegi aklımıza gelir miydi? Halbuki sektörün futbolun en güzel yanlarını daha çok ortaya çıkarıp ilgiyi arttırması beklenmez miydi? Ülkemizde yaşayacağımız futbolla ilgili en büyük ikinci organizasyondu UEFA 2009 finali. Unutulmaz Şampiyonlar Ligi finalinden sonra UEFA kupası adında düzenlenen son kupanın da ülkemizde olması önemli ve güzel bir detaydı hepimiz için. Organizasyon, iyi başlayıp gayet de iyi devam etti. Ta ki finalin klasikleşmiş kupa sevinci, endüstriyel futbolun kurbanı olana kadar. Maçın sonunu heyecanla bekleyen ve kupa sevincini televizyondan canlı izlemek isteyenler, bitmek bilmeyen reklamlar yüzünden töreni banttan izlemek zorunda bırakıldılar. Reklamın televizyon sektörüne getirisi tartışılmaz bir gerçek. Fakat geçen sene de buna benzer bir olayla karşı karşıya kalmadı mı bu seyirci? Aslında UEFA 2008 finalinin reytingi yüksek bir program yüzünden banttan verildigini düşünürsek bu senenin de böyle olması şaşırtmamalı bizleri. Seneye hangi sürpriz bekliyor acaba bizleri? Maçın devre arasında bir talk show mu yoksa!

1 yorum:

Ian_Fraiser_Willis dedi ki...

NO AL CALCIO MODERNO!

 
Meşale Kokusu