-->

24 Ekim 2009


Ben ömrü hayatımda bu kadar egoist bir futbolcu görmedim. Nihat, artık resmen kontrolden çıkmış durumda. Galiba 90 dakika boyunca içinden tek bir kelimeyi tekrar edip duruyor; ben, ben, ben, ben! "Her topa ben vurayım. Her golü ben atayım. Korner, frikik ne varsa kullanayım. Golü de bana yazsınlar, asisti de. Ah keşke sahaya da tek ben çıksam". Birisi Nihat'a futbolda hangi kuralı değiştirmek istersin dese, taçlar da ayakla atılsın ki onları da ben kullanayım diyeceğine eminim. Böyle mahalledeki top sahibi çocuklar gibi davranarak yazık ediyor kendine. Eğer egosu, kimsenin lafını dinlemeye izin vermeyecek kadar vahim bir seviyede değilse, çok geç olmadan birilerinin Nihat'ı telkin etmesi lazım. Yoksa, bir gün alır gelir birisi 9 katlı Kames'i. Nihat da top benim, ben kaleye geçmem derken, bir anda elindeki dandik topla, maçı kenardan izlerken bulur kendini.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

guzel yazı olmus aferin

 
Meşale Kokusu